Vertaile Moi Mobiilin liittymiä
Kuumimmat puhelinliittymät nyt
Yleistä tietoa Moista
Tärkeää tietoa Moi Mobiilista
Miksi valita Moi Mobiili?
Moi on tunnettu sen erinomaisesta asiakaspalvelusta ja edullisista hinnoista, jotka saavat suurta kiitosta asiakkailta. Moi onkin koostanut sivuilleen useita eri asiakaspalautteita niin teksti- kuin videomuodossa, josta ihmisten tuntemuksia voi tarkastella.
Mitä liittymiä Moi tarjoaa?
Moilla on useita erilaisia liittymätyyppejä, jotka on suunniteltu erilaisille käyttäjille sopiviksi. Liittymät ovat aina toistaiseksi voimassa olevia eli sopimuksen voi siis irtisanoa koska tahansa 14 vuorokauden irtisanomisajalla.
Moi tarjoaa seuraavanlaisia tuotteita:
- Moi Laitenetti
- Moi Potti
- Moi Rajaton 4G
- Moi Reilu 5G
Moi Laitenetti on liittymä, johon voi soittaa, mutta josta ei voi soittaa muihin numeroihin. Liittymä toimii vain Suomessa ja se sisältää rajattomasti 4G dataa käytettäväksi. Liittymän netin nopeus on 0,5 Mbit/s.
Moi Potti on normaali mobiililiittymä, johon sisältyy 6 Gt dataa ja 12 Gt EU-roamingia. Liittymän netin nopeus on 100 Mbit/s.
Moi Rajaton 4G -liittymään sisältyy nimensä mukaisesti rajaton määrä dataa ja 18 Gt EU-roamingia. Liittymän netin nopeus on 200 Mbit/s.
Moi Reilu 5G on Moi Mobiilin lippulaiva. Liittymä toimii sekä 4G että 5G-verkossa. Liittymään sisältyy rajaton määrä dataa ja 25 Gt EU-roamingia. Liittymän netin nopeudeksi on valittavissa 400 tai 1 000 Mbit/s.
Numeronsiirto Moille kestää yleensä 7–8 päivää. Ilmoitus numeronsiirrosta tulee asiakkaalle tekstiviestillä.
Mistä saat tarvittaessa apua?
Moin asiakaspalveluun voi olla yhteydessä puhelimitse tai verkossa. Asiakaspalvelu vastaa arkisin kello 8–18. Verkossa asiointi tapahtuu joko yhteydenottolomakkeen kautta tai keskustelemalla Moin nettisivujen chat-palvelussa. Asiakaspalvelu palvelee numerosta 044 770 6000.
Miten laskutus tapahtuu?
Moi käyttää suoraveloitusta. Asiakkaalta kysytään korttitiedot ensioston yhteydessä. Kiinteä kuukausimaksu veloitetaan automaattisesti maksukortilta laskutuskauden alussa.
Kuluneen kuun juoksevat kulut, kuten puheminuutit ja viestit, veloitetaan takautuvasti vasta laskutuskauden lopussa. Asiakas voi tarkastella kulutustaan Mun Moi -palvelun kautta.
Mikä on Mun Moi -palvelu?
Moi Mobiili tarjoaa Mun Moi-palvelua, jonka avulla asiakas voi seurata reaaliajassa oman liittymänsä käyttöä. Mun moista näkee yksityiskohtaisesti datan, puhelinsoittojen ja tekstiviestien käyttömäärät.
Mun Moi -palvelua voi käyttää joko selaimella tai mobiilisovelluksella. Palvelun kautta asiakas voi esimerkiksi muuttaa sopimustaan tai sulkea liittymän tilapäisesti. Myös PUK-koodin saa tarvittaessa palvelun kautta.
Toimiiko liittymä ulkomailla?
EU- ja ETA-maiden alueella Moi-liittymän puhelut ja tekstiviestit laskutetaan kotimaan hinnaston mukaisesti. Tämä koskee ainoastaan normaalihintaisia ja kiinteitä numeroita, joihin liittymällä soitetaan tai tekstataan.
Moi kokemuksia?
Moi liittymien hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä. Monet saattavat myös kokea hyödylliseksi, että yhdelle tilille pystyy liittämään useamman sim-kortin. Tämä helpottaa esimerkiksi koko perheen liittymien hallinnointia, jolloin perheen laskujen maksajan on helpompi pysyä kärryillä budjetista.