Olet kirjautunut ulos.

Lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet kuinka nollaat salasanan.

Tietoa palveluntarjoajasta

Nanolaina

Nanolaina Oy on suomalainen pikalainayhtiö, joka tarjoaa pikavippejä 100 € ja 500 € välillä. Nanolaina myöntää pieniä kulutusluottoja portaittain. Ensimmäinen laina on 100 €, toinen laina 200 €, kolmas laina 300 €, neljäs laina 400 €, viides laina 500 € ja laina maksetaan pois kahdessa erässä. Nanolaina lupaa, että hakija saa luottopäätöksen 24 tunnin sisällä.

Lainahakemus voidaan hylätä, jos hakemus on virheellinen tai riskiarvio estää luoton myöntämisen. Lisäksi Nanolaina hylkää lainahakemuksen, jos hakijan aikaisempi laina konserniin kuuluville yhtiöille on maksamatta tai siirtynyt perintään. Nanolaina myös edellyttää, että hakijalla voi olla ainoataan yksi laina kerrallaan.

Nanolaina maksaa luottoja ma-su 07:00-23:00 välisenä aikana, jolloin rahat tulevat tilille heti, mutta rahan siirto POP-pankkiin kestää 1 arkipäivän.

Laskut lähetetään hakijalle sähköpostilla. Mikäli hakijan sähköposti on virheellinen tai ei vastaanota viestejä, veloitetaan paperilaskun lähettämisestä 2,50 €/lasku. Mikäli hakija tarvitsee lisää maksuaikaa lainalle, voi maksusuunnitelmasta sopia Nanolainan asiakaspalvelussa.

Voit vertailla muiden tarjoajien pienlainoja täällä.

Lainan kustannukset

Nanolainaa myönnetään aina portaittain. Kaikkiin lainoihin kuuluu 29% vuosikorko sekä lainan käsittelykulu. Lainan käsittelykulu riippuu haettavasta lainasummasta. Esimerkiksi 100 euron lainaan kuuluu 2 euron käsittely, 4 euron vuosikorko, jolloin lainan kokonaissummaksi tulee 106 euroa. 500 euron lainaan korkoja kertyy 18 euroa sekä 14 euroa käsittelykuluja, jolloin kokonaissumma on 532 euroa.

Hakijan edellytykset

Lainaa voi hakea 21-70-vuotias, luottokelpoinen Suomen kansalainen, jolla on vähintään 12kk kestäneet säännölliset palkka- tai eläketulot (vähintään 1000 €/kk), matkapuhelinnumero ja suomalainen pankkitili. Kun lainaa hakee ensimmäistä kertaa, Nanolaina vaatii 2 kuukauden vanhan tulotositteen sähköpostitse.

Lainan maksaminen

Kaikki laskut lähetetään pääsääntöisesti sähköpostilla, mutta jos luotonhakijan antama sähköposti on virheellinen tai ei ota vastaan viestejä, veloitetaan paperilaskun lähettämisestä 2,50 euroa per lasku.

Mikäli luotonhakija ei ole jostain syystä saanut erälaskua sähköpostilla, on hakijan oma-aloitteisesti otettava yhteys Nanolainan asiakaspalveluun. Laskun puuttuminen ei nimittäin oikeuta eräpäivän muutokseen.

Eräpäivän siirto

Nanolainan eräpäivää voi siirtää maksamalla siirtomaksun Nanolainan tillille, jolloin 5 euron maksusta saa 2 viikkoa lisää maksuaikaa. Jos hakija tekee 10 € (2 x 5 €) suorituksen, saa luotonhakija kuukauden lisäaikaa ja niin edelleen. Luotonhakijan tulee maksaa koko summa yhdellä tilisiirrolla sen mukaan, kuinka paljon hakija haluaa lisää maksuaikaa. Kun suoritus on kirjautunut Nanolainan järjestelmään, saa hakija sähköpostilla päivitetyn laskun uudella eräpäivällä. Eräpäivän siirron voi viimeistään tehdä 10 päivää eräpäivän jälkeen, esimerkiksi jos eräpäivä 1.12, viimeinen eräpäivän siirtomahdollisuus on 11.12. Erillisen maksusuunnitelman voi tehdä laskutusvaiheesta riippumatta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Lainahakemuksen hylkääminen

Lainahakemuksen hylkäämiseen voi olla useita eri syitä. Tyypillisesti lainahakemus johtaa hylkäämiseen, jos hakemus on virheellinen, tilinomistaja ei täsmää hakemuksen tietojen kanssa, osoitetiedot ovat puutteelliset tai hakijalla on luottohäiriömerkintä. Lisäksi hakemus hylätään, jos Nanolainan riskiarvio estää luoton myöntämisen tai hakijalla aikaisempi laina konserniin kuuluvilla yhtiöillä on maksamatta tai siirtynyt perintään.

Vertaile ja löydä sinulle sopivin pienlaina täältä.

provider-pl.spinner.text

Etkö löydä etsimääsi lainaa?
Mitä lainoja haluaisit vertailla?